torstai 20. syyskuuta 2012

And the grass so green on the other side



H: Kello on kohta kymmenen illalla ja musta tuntuu että se on jotain 8 aamulla ööö? Johtuu kyllä ehkä siitä että nukahdin äskön tohon sohvalle kaheksi tunniksi, jesjes. Tosi kivaa, en saa niin unta yöllä vaikka mua kyllä väsyttää vieläki hirveenä. Eilen olin Roosan luona ja oli hauskaaa :--D mulla ei oikeesti nyt tää kirjottaminen onnistu yhtään!! Oon vaan tuijottanu tota edellistä lausetta viimeset puol tuntia. Mutta nii, syötiin pitsaa ja tuskailtiin koulun kaa vähä ja käytiin kävelemässä Strömsössä!
  Tallennetut kuvat07 Tallennetut kuvat08

Huomenna meillä on lähtö aikasin yliopistolta ja lähtään till Umeå jeeeee! Tulee varmaan ihan hauska päivä :--) pitää muistaa muuten ottaa kamera mukaan!! Tullaan sieltä vissiin aika myöhään, ja sitte lauantaiaamuna lähenki käymään Oulussa taas, kivaa :-) Anteeks että mun aivot ei toimi nyt, ne on vähä koomassa vielä. Kuullaan lisää taas pian ja toivottavasti Marista kans, haha. Heipppaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti