tiistai 28. elokuuta 2012

We got one world, it's enough to share

H: Tää on niin hassua. Täällä mää nyt oon, Vaasassa mun asunnossa ja juon kaakaota ja datailen kynttilänvalossa :--D Ihan niinku mun nukkumisesta muka tulis mitään ku huomenna pitää mennä kouluun. Ajettiin tänään tänne Oulusta Eevojen kanssa ja käytiin sitte shoppailemassa (tytöt vaan shoppaili, mää oon säästökuurilla hehe) ja sitte ne lähtikin takas ja mää jäin tänne yksin. Järjestelin aikani kuluksi kaikki tavarat oikeille paikoille, siivosin vähä ja laitoin jopa verhotki paikoilleen! Sitte aloin muka kokoamaan yhtä hyllykköä että voisin laittaa kaikki tavarat siihen nii tajusin että ne ruuvit jäi autoon joka oli jo matkalla ouluun!!! Nyt mulla on tuolla lattialla vaan hirvee määrä kaikkia kirjoja ja kaikkee, mutta onneks niitten ruuvien pitäs kohta tulla postissa tänne :--D

1

Täs mä ja mun iso pää. Huomenna puol ysiksi kouluun ja voin kertoa että niinku pikkasen jännittää! Mutta enköhän mää selviä ja kaikki menee varmasti hyvin ku otan vaan vähä positiivisemman asenteen :--D Nyt mun on ihan pakko mennä nukkumaan että jaksan herätä aamulla, jeeeeeeeeeeeeeeeee. Tuntuu tosi hassulta mennä taas puoleen vuoteen kouluun! Öitä!

Pus, Heidi
ps. huomatkaa lumian ihanat kirkkaan punaset kuoret jotka ostin yks päivä!

3 kommenttia: