sunnuntai 26. elokuuta 2012

I will miss you too

H: Istun autossa ouluhallin pihalla klo 00:29, ootan isää ja pikkusiskon linja-autoo saapuvaksi tampereelta ja kirjotan samalla postausta, ööö. Halusin vaan tulla kuuluttamaan koko maailmallle (okei teille muutamalle lukijalle vaan) että mulla on parhaimmat kaverit mitä ihmisellä voi olla! Ei ne kyllä mitään supereita yllätyksen piilottelijoita oo, koska arvasin jo aika hyvässä vaiheessa että jotain ne suunnitelee, mutta kuitenki, ne järjesti mulle ja mikolle läksiäiset ku ollaan molemmat lähössä pois Oulusta. Awwwww sanon minä<3

Tallennetut kuvat20 Tallennetut kuvat19 Tallennetut kuvat21
Oltiin puistossa ja syötiin kaikkee hyvää, juteltiin, leikittiin ja höpötettiin kaikkee hauskaa. Love you all so much. Nyt mua vähä ahdistaa että miten pääsen sinne vaasaan ku mulla ei oikeen oo kyytiä mutta eiköhän seki toivottavasti järjesty :-)

Juuri saamamme tiedon mukaan se linja-auto on jämähtäny moottoritien varteen jeeeeeeee saan siis odotella täällä vielä vähä aikaa, parasta ikinä. Ja mulla on vessahätä. Hyvät yöt vaan teillekki :-D

Pus, Heidi

1 kommentti:

  1. Miks tolla yhellä roikkuu kieli ulkona melkein joka kuvassa?

    VastaaPoista