maanantai 20. elokuuta 2012

Can't stay in one place

H: Hei! Paljon on taas ehtiny tapahtua tossa viime viikon aikana. Oli jotku niin unelmailmat, että hengattiin melkeen joka päivä jossain laiturilla tai rannalla tai torirannassa, ihan parhaita kesäpäiviä :--) mutta nyt taitaa taas syksy olla täällä. Yhtenä vähä kylmempänä päivänä käytiin Hannan kanssa ostamassa kirpparilta vanhoja lehtiä, ja mentiin meidän piharakennukseen lukemaan niitä koko illaksi. Kuunneltiin myös rakkauslaulua ja lakattiin kynsiä :--D Vähä myöhemmin Ede tuli kans meijän kanssa ja voi, tämmösiä iltoja mulla tulee kohta niin ikävä.

IMG_7990222 IMG_7964111 IMG_7976223 IMG_7968j

Ja arvatkaapa missä toi piharakennuksen sohva onkaan nyt?! Se on turvallisesti Vaasassa mun uudessa ihanassa kämpässä ja en voi kestää ku tykkään siitä asunnosta niin kovasti. Mää siis vuokrasin sen vaan ihan kuvien perusteella, ja nyt kun viikonloppuna käytiin viemässä mun kamat sinne äitin ja isän kanssa, niin nähtiin se sitten vasta ekaa kertaa. Sieltä mun kaikki tavarat löysi oman täydellisen paikkansa ja parvekkeellekin paistoi ihana ilta-aurinko ja viikon päästä lähden sinne sitte ihan lopullisesti. Mun pitää nyt tästä viimesestä lomaviikosta yrittää ottaa kaikki irti, ja tehdä vielä kaikkee kivaa kavereitten kans. Vois myös yrittää muistaa käydä hoitamassa ton kameran tarkennuksen kuntoon ku se on ihan sekasi, ja lääkärissäkin vois käydä ku mun ranne kuolee :--D Nyt lähen suihkuun ja vois herätä tähänki päivään ihan kunnolla! MOI!

Love, Heidi
ps. Marin Barcelona-postaus on tossa alla sitten kans :--)

2 kommenttia:

  1. Hei kokeile ensin palauttaa tehdasasetukset siihen kameraan, mulla on ainaki joskus tarkennusongelmat hoitunu silleen :) jos se ei toimi niin vie sitte vasta huoltoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos kiitos kiitos määpä kokeilen!

      Poista