sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Lakkiaispäivä 2.6

H&M: Ihana eilinen päivä takana. Pitkähän se oli, mutta sitäkin sateisempi :D Ei vaan oli oikeesti aivan älyttömän ihana päivä ja kyllä vois käydä lukion, vaikka ihan senkin takia, että sais kivoja vieraita ja rahaa ja lahjoja :D Mutta onhan se lakkiki ihan kätevä. Heidin päivä oli perfect, ja se alkoi lakituksella Oulun Tuomiokirkossa. Se tilaisuus oli tosi ihana ja juhlava ja jaiks mua jännitti kävellä niillä mun korkeilla korkkareilla. Mutta hyvin se meni :----) Onneks istuin ihan sen sakastin vieressä, josta Pauliina aina välillä viitto oliko mun hiukset hyvin ja näytti mulle lappuja "Sä oot kaikista kaunein ;)" haha ihana.
  IMG_5670IMG_5671

Marin päivä alko Saken lakitustsydeemillä ja seki tilaisuus oli soma ja sopivan mittanen. Lakituksen ja stipendienjaon aikana ei ehtiny laskea lamppuja katosta kertaakaan!! Juhlat Saken kotona oli ihanat ja ehin käymään myös Epin ja Mikonki juhlissa ja lopuksi sitten Heidin juhliin. Säästin mahaa seuraavaan paikkaa oikeestaan kaikissa paikoissa nii ei tullu hulluna syötyä, mutta ai että oli niin hyviä kakkuja ja kaikkia joka paikassa. Namm.

IMG_5948 IMG_5695 IMG_5817 IMG_5728 IMG_5851 abc IMG_5769 Heidi YO

Hiiiiiiiiii. Illalla lähettiin sitte vielä Mikon, Saken, Epin ja Henkan kaa keilaamaan sinne uuteen paikkaan ja oli hauskaaaaa vaikka oikeesti ei oo hyvä idea mennä mihinkää kilpailuhenkiseen paikkaan ku jollaki voi alkaa ärsyttää :---D Loppuyö Sakella oli maailman paras, huhheijaaaaa.

IMG_6017 IMG_6011

Love, Heidi & Mari

1 kommentti:

  1. katoha mun ottamia kuvia :---D ihana oot onneks olkoo vielä<3 =)

    VastaaPoista