keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Carpe diem

H: Vapaus!! Tänään oli viimenen työpäivä, ja voi että ku oon niin onnellinen. En voi uskoa että vihdoin loma. Lähdettiin Eevan kanssa juhlistamaan vähä tätä ilon päivää ja mentiin ostoksille ihan kunnolla :--D Löysin vaikka mitä, esimerkiks kahdet kengät ja maailman ihanimman hihattoman farkkupaitajutun JCstä. Oli tosi hauskaa, Eeva on joku paras shoppailukaveri, heti ku epäilin että pitäsikö ostaa nii "Joo osta se, sää ehdottomasti tarvit sitä". Aurinkoki on tänään paistanu ja oon niin hyvällä mielellä jeejee ja maailman ihanin kun huomenna ei tarvi herätä kuudella aamulla.

IMG_6052 IMG_6039 IMG_6033 IMG_6045

Toka vikassa kuvassa tuo taulu on lahja kaikilta mun kavereilta, awski. Ja tuo koru oli lahja kans. Siinä lukee carpe diem, se vois olla vaikka mun motto tälle kesälle hahah :--D Se oli kans yks mun lempparilahjoista, looove it.

Mari on nyt Helsingissä ja se tulee sieltä vasta perjantaina tai lauantaina. Mua tekis just nyt niiiin paljon mieli kattoo sen kanssa Harry Pottereita, ihan niinku viime kesänä. Tai lukee kirjoja riippumatossa, oi. Nyt joudun ehkä tyytymään Pretty Little Liarsin katsomiseen yksinäni oivoi. Mutta se on ihan kivaa kans, välillä.
Pus, Heidi

2 kommenttia: