perjantai 25. toukokuuta 2012

Pääskysestä ei päivääkään

M:


ARE YOU KIDDING MEEEEEEEEE???? Just ku olin kirjottanu Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääin x 1000 pitkän postauksen ja kaikki pienet ja isot jutut mitä halusin kertoa niin NAPS vaan, tietenki se katoaa ja nokkela blogger tallentaa äkkiä sen version automaattisesti josta se teksti katos. Ja just olin siinä kohtaa kertomassa, ku selitin, miten mulle voi kokoajan sattua kaikkea ja kaikki sattuu tähän samaan syssyyn. Kuinka tiputin sen mun kännykän sinne vessanpönttöön ja kuinka mikään muukaan mun laite ei toimi, ei suoristusrauta ja konekkin saattaa ehkä olla kriittisessä tilassa. Toivottavasti ei kuitenkaan. Mutta jos rehellisiä ollaan niin en ihmettele ollenkaan vaikka tääki tässä hajoais samaan syssyyn :-) Sitte vielä yks asia mikä mulla on huonosti on hiukset :-D Joo suuri ongelma, tiedän. Mutta siis mun pitäis käydä kampaajalla mutten oikeesti uskalla. Tiedän, että jos meen sinne niin se leikkaa ihan hirveesti, koska näin huonokuntosilla hiuksilla ei oo paljo muuta vaihtoehtoa. Ja toisaalta oiski ihan kiva jos ois lyhemmät, mutten halua kuitenkaan. Ja kaikkia kiinnostaa :--) Oikeesti mulla on ihan hyvä mieli. Naurattaa vieläki eilinen, ku oltiin Heidin kaa kaupungilla ja sitten meillä oli ihan hirmu hauskaa ja kello läheni kahdeksaa ja harmiteltiin, että nyt kaikki kaupat menee kiinni ja pitää lähtä kotiin nyyh. Ois ollu kiva käydä Gina Tricotissaki yms. Sitte ku käveltiin jo autoa kohti nii siinä tuli sellanne Gina Tricotin myyjä vastaan ja oli silleen "Terve! Meillähän on tänään tuo meidän myymälä yhdeksään asti auki..." nii me vaan Heidin kaa ihan sekasi mentiin että "JEEEEEEEEEE siis oikeestikko?????? VÄHÄ KIVA!!!". Oltiin niiin säälittävän näkösiä siinä sen myyjän silmissä varmaan :-D Toivottavasti se ei luullu, että pilailtiin sen kustannuksella, koska ei kukaan oo noin ilonen jostain kaupan auki-olo ajoista :-D 

panta 005

Tässä teille kuva havainnollistamaan millanen linnunpesä mulla on päässä :-) Ihme ku nuo lentelevät pääskyset ei oo löytänyt sieltä vielä kotiaan. Oon nähnyt jo pääskysiä ja eikö se niin oo, että pääskysestä ei päivääkkään :-) Hyvää kesää

4 kommenttia:

  1. Mari tiedän tuon tunteen hiusten leikkauksen kanssa!

    VastaaPoista
  2. Vinkkinä vaan, että jos joskus vielä vahingossa poistat kaiken niin ctrl+z on kaveri :D aka kumoa. saattaa joutua painaan pariki kertaa. Tiedän tuon tukka-tunteen ja uhmasin sitä pari viikkoa sitte ja menin kampaajalle!! Ja nyt mulla on otsis ja lyhyempi tukka mutta olen jo tottunu siihen ja tykkään tosi paljon vaikka aluks kauhistutti vähän. Missä olet muuten kesän? koska mie olen rovaniemellä ja haluan tulla käymään jos olet oulu sityssä. Kesä on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mää sitä Ctrl-z räpytin kyllä, mutta varmaan vähä liian myöhään tai jotain :S OOOO ihana, haluan nähä sun uudet hiukset ja sinut! Oon varmaan aika paljo oulussa joo, mutta kämppä lähtee 30.6, että oon koditon sitte sen jälkeen :-D Eli muoniossaki varmaan jonkun verran. Mutta tervetuloa :-D Rovaniemellä?

      Poista