perjantai 27. huhtikuuta 2012

Listen to the words that you say

H: Miten mulla oikeesti voi olla koko ajan nälkä?! Just söin..

Mulla on joku masennuskausi meneillään tässä, haluttais vaan nukkua :--D Ei siis oikeesti masenna, mutta ootan vaan niiin kovasti sunnuntaita, että haluaisin vaan hautautua tonne peittoihin ja herätä vasta sunnuntaiaamuna. Eli tää päivä ja huominen on tooosi pitkiä. Tänä aamuna kymmenen aikaan mentiin Marin kanssa aamupalalle Stradaan. Oli ihana hengata pari tuntia siinä sohvalla ennen ku Mari lähti junalla kohti Tamperetta isostelemaan. Sunnuntaina nähdään sitten siellä ja sieltä jatketaan maanantaina matkaa kohti Kouvolaa parin muun kaverin kanssa. Vappugospelhan se meitä sinne etelään vetää ;) Tulee niin supersuperkivaa.
  IMG_3086 IMG_3142

Hyvää viikonloppua ihanat, 
Pus, Heidi

5 kommenttia:

  1. MÄ HALUUN OLLA ENEMMÄN KU PARI MUU </3 Mulla on hei nimi!! Antti, eli mä, joten mun nimen voi sanoo sillee aina tämmösissä :D ei tarvi puhutella niinku koiraa!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antti sä oot enemmän, en vaan maininnut vielä ketä kavereita koska mainitsen sen vasta seuraavassa postauksessa ku oon sitte nii mielissään että "JEE ANTTI JA TUNE TULEE MEIJÄN MUKAAN" :---D höpsö!

      Poista
  2. Heei, mäkin oon tulossa Kouvolaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti jee, vähän siistiä!! Saa tulla moikkaan jos näät meitä haha :--)

      Poista
    2. Jooo, voin mä ainakin vilkuttaa! :----))

      Poista