maanantai 9. huhtikuuta 2012

I'm taking it day by day

H: Minä täällä taas! Väsyttää ihan kivasti.. Aamulla heräsin melko aikasin, kun piti sinne metsään lähtä. Mutta meillä oli tosi kivaa :--) Tehtiin kaikkee mitä retkellä yleensä tehdään, nautittiin toistemme seurasta, eväistä ja aurinkosta, joka onneks välillä aina näyttäytyi pilvien seasta.

IMG_2406
IMG_2334

Kun sitte tultiin retkeltä, nii olin iiihan poikki, ei meinannu haarukka pysyä kädessä. Aateltiin kuitenkin sitte vielä piristyä ja lähtä illalla salibandyotteluun tsemppaamaan OLSin poikia. Vaikka kuinka kannustettiin ja jännitettiin, nii ei se silti ihan riittäny, ens lauantaina taistellaan sitte pronssista :--) Ajoin samalla myös sisään mun Dubaista ostettuja uusia converseja, joita en oo vielä uskaltanu aikasemmin käyttää!

IMG_2429

Nuo tuo ainakin väriä mun elämään jee :--) Loma on lopussa, paitsi mulla tää loma kyllä jatkuu vaan. Ens viikolla hups tai siis tällä viikolla otan missiokseni kaikkien mahdollisten ärsyttävien asioiden hoitamisen ja kuntoilemisen. Jeahh tällä mennään, ihanaa viikkoa kaikille!
Pus, Heidi

2 kommenttia: