sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

I just want to get lost in you again

H: Hyvää pääsiäistä ihanat! Mulla on ollut onneks tosi ihana ja rauhallinen pääsiäinen ainakin tähän asti, ja huomisestakin on luultavasti tulossa tosi kiva ja rentouttava päivä. Pitkäperjantai (tuntuu että siitä on sata vuotta) oli just semmonen millanen kuuluukin, hiljainen ja rauhallinen. Nukuin paaaljon, syötiin mummolassa hyvin ja käytiin kirkossa kuuntelemassa Luukas-passiota kavereitten kanssa. Eilen aamulla lähdettiin sitte Iiriksen ja Hannan kanssa pelaamaan sulkapalloo nallisporttiin ja oli tosi hauskaa! Kuntoiluinto on taas iskeny meihin kaikkiin.. Sitten mentiin kaupungille syömään ja hengaan kavereitten kanssa ja voiii oli niin kiva päivä :---)

Ostin muistaakseni torstaina uudet farkut, joista oon ainaki mummolta ja mun 2v serkulta saanu palautetta, että "Heidi miks sulla on reikiä housuissa". Mutta ne on kivat silti. Tänää oon kuunnellu myös pitkästä aikaa Fm Staticia, jotku varmaa muistaa kuinka hehkutin sitä vuos sitte :--) Ja siitä tulee niin maailman eniten mieleen viime kevät ja ikävä sitä. Miks ei voi nyt jo olla lämmin?!

IMG_2172
Kollaasit1

IMG_2241

Joo anteeksi taas MN-pipo, mutta mulla oli huono hiuspäivä :--D Huomenna ollaan menossa kavereitten kaa metsään retkelle ja voi että, tulee niin kivaa. Aiotaan paistaa makkaraa ja vaahtiksia ja relata ja ottaa aurinkoa (herra aurinko saa sitte luvan paistaa kans)! Toivottavasti teillä kaikilla on ollu kans ihana loma, palaillaan pian,
Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti