keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Bachelor party

H: Haii! Eilen oli superhauska päivä! Tai no, aamusta ei niinkään hauska, mutta iltaa kohden meno parani.. Aamulla olin ihan paineissa, ku mun piti mennä kouluun tarkistamaan opettajilta, että saanhan ihan varmasti sen 75 kurssia täyteen, koska mun todistus näytti vaan 73 kurssia, heh. Onneks sinne nyt tänään ilmestyi ne viimesetkin kaks kurssia, joten musta mitä todennäköisimmin tulee nyt sitten ylioppilas jeejeejee!

Illalla pidettiin Antsulle pienet polttarit! Toivomusten mukaan ei tehty mitään älyttömän noloa tai mitään, käytiin keilaamassa ja syömässä ja lopulta mentiin viettään vielä iltaa Eevan kivaan saunamökkiin. Mutta kyllä mulla niiiin sattu vatsalihaksiin ku nauroin sillon ku Antsu tuli sinne keilahallille semmonen apinanasu päällä :----D Se kyllä otettiin sitte aika nopsaa pois päältä haha.
  IMG_2811IMG_2886 Antsun polttarit IMG_2880

Naurettiin illalla vielä lisää ja paljon, kun muisteltiin kaikkia vanhoja juttuja ja vaiheita että miten tähän tilanteeseen ylipäätään oli päädytty :--D Ihana ilta kyllä oli. Nyt mulla on ihan hirveee nälkä, alan tässä jotain syömään ja siivoilemaan kans. Kohta Mari vissiin aikoi reippailla ja tulla täällä käymään juoksemalla, huhhh.
Pus, Heidi

2 kommenttia: