sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

You're still with me in my dreams

H: Holaa! Tulin jakamaan teidän kanssa pari uutta juttua jotka oon ostanu! Mari tossa puhuikin vähän kuinka meitä teki mieli sillon yks päivä ostaa kaupasta joka ikinen värikäs juttu. Sillon mun mieltä jäi vähän kutkuttamaan yks suloinen neonkeltainenvihreämikälie huivi mutten uskaltanu ostaa sitä silloin vielä. Perjantaina sitte enkun yon jälkeen mulla oli niin hilpee olo (:D) että mun oli pakko käydä tuhlaamassa vähän rahaa ja ostamassa se! Toinen uus supersiisti juttu minkä ostin yks päivä on laukku hmltä, se on niiin kiva.


Oih, kun tuolla ulkona oli niin ihana ilma. Tänään käytiin syömässä mummulassa ja muuten koko päivä onkin kulunut vaan tässä hommassa:


Ihan näitä perusjuttuja kannattaa opetella, hyvä oikeesti jos persoonapronominit osaan. Onneks mulla on hyvät eväät huomiselle, sehän se tärkein asia on ;) Nyt jatkan vielä vähän lukemista vaikka eipä se enää taida mitään auttaa, heippa

5 kommenttia:

  1. Miten meni enkku? Ja yhyy oikeasti mie tulen niin kuolemhaan ruottin kirjotukshiin vuoden päästä yhy <3

    VastaaPoista
  2. aino, älä kirjota ruotsia ;>

    VastaaPoista
  3. aino, kirjota vaan ruotsi koska mää en osannu mitää mutta se koe meni silti niin hyvin ainaki mun mielestä :--D enkkukin meni ihan jotenkuten mutta en oikeestaan osaa arvioida miten se meni tai siis että menikö hyvin hehe. et sinä tyttö siihen kuole<3

    VastaaPoista
  4. vähän sulla on ihana värinen kaulahuivi!! :)))

    VastaaPoista