lauantai 31. maaliskuuta 2012

Life is beautiful

H: Lauantai. L niinku laiska heidi, A niinku aurinko, U niinku uni, A niinku aamupala, N niinku nauru, T niinku tietokone, A niinku aurinkolasit ja I niinku ilo. Oikeesti maailman ihaninta nukkua niin pitkään ku nukuttaa, en muista millon oisin viimeks saanu nukkuu vaan. Ja mulla on vieläpä lempilakanatkin nyt niin en melkeen aikonu nousta ollenkaan vaan jäädä koko päiväks nukkumaan!

Tänään aion sallia itselleni yhden vapaapäivän kaikesta. Teen vaan sitä mitä huvittaa, nyt kukaan ei määrää mua eikä komentele eikä vaikuta mun menemisiin :--D Huomenna vasta alotan sen yhen inhottavan esseen teon, mutta tänään en aio ees muistaa sitä. Mistä esseestä oikeen puhun ees..? Hohohohohohohooo. En jaksa mennä kärppäpeliin enkä säbäpeliinkään ku kuitenki oon sitte silleen booooring. Marin tekemisehdotukset oli kuitenki niin ihania, että ehkä mää katson sen kans leffaa, juon pirtelöä ja maalaan pääsiäismunia, jes jes jes.

red
Desktop
123
male

Tollasissa vaatteissa hengailin eilen, mutta vasta sen jälkeen kun olin TURHAAN menny liikuntatunnille!!! Vähän ärsytti, just niin mun tuuria :--D Eilen oli myös hassua ku kaikki huomautti mun hiuksista että "Heidi hei sää oot suoristanu sun hiukset" ja "hei sää oot leikannu sun hiuksia", vaikka en ollu tehny niille yhtään mitään. Selvästikin kiharran mun hiuksia waaaay too much heheh.

Hmm mitäs tekisin seuraavaksi.. LUEN KIRJAA jooooo vähä hyvä idea. 
Have a happy Saturday everyone! xxx

5 kommenttia:

  1. miten kaunis, ihana nainen hän onkaan! tyylilyyli oikein. :)) <3 siunattua, rentouttavaa ja kiireetöntä vapaapäivää sulle!

    VastaaPoista
  2. ootko värjänny punasemmaksi hiukset?

    VastaaPoista
  3. jaana, voi kiitos ihana :) <3
    antsu, en ainakaa tarkotuksella hehe, tuossa kuvassa vähän näyttää :--D

    VastaaPoista