sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Make up make up make up

H: Iiris-sisko anto mulle haasteellisen tehtävän: mun pitäs nimittäin meikata se vanhojen päivänä. Jes jes, en todellakaa oo mikään hyvä meikkaaja, mutta mitäpä sitä nyt ei siskon takia tekisi hehehehe :--D Tänään vähä testailtiin, että osaanko edes tehdä mitään ja miltä sen lopputuloksen pitäis näyttää. Selailtiin lehtiä ja tutkittii youtubea, mutta lopulta päätettii mennä vaan ihan kokeilemalla.


Tuli siitä sitte loppujen lopuks ihan kiva vaikka ei sitä nuista kuvista ees kovin hyvin nää :) Ja sitä varmaan muutetaankin vielä ihan vähän sitte itse päivänä. Huomenna mulla on enkun kuuntelu ja siihen oon valmistautunu tosi hyvin olemalla tekemättä mitään. Ruotsin kuunteluun vois jotain sanoja vaikka vähän lukeekin, oon niiiin surkee siinä. Ja penkkaritki on ihan kohta!! En kestä ku ootan niin paljo jo niitä, tulee olemaan niin hauskaa :---D Nyt meen kattoon vielä leffaa ilman tekstityksiä, ehkä se vähä auttas huomiseen. Moi

1 kommentti:

  1. ihan sairaaaaaaaaaaaan hieno meikki iiris oot kaunein <3 -pauq

    VastaaPoista