keskiviikko 1. helmikuuta 2012

But I don't need a telescope to see that there's hope and that makes me feel brave

H: Huomenta täältä ihanan pirteästä talvipakkasen peittämästä Oulusta. Ööö.. :---D Tykkään mun elämästä tällä hetkellä  jotenki tosi paljo, ja en tiiä miten se on mahdollista ku kirjotukset painaa päälle. On vaan jotenki niin ilonen olo. Tää viikko mulla on kyllä ihan kokonaan vapaata koulusta, oon valinnu mun kurssit jotenki tosi viisaasti näköjään :)) Oon hengannu tosi paljo kavereitten kanssa, eilen kävin jopa salilla, ja nyt vietetään ihana leffankatsomispäivä Marilla, rakastan :--) ja kello ei oo vasta kun 12 wooooooooo!

Tässä pieni koostevideo Dubaista, älkää välittäkö vaikka se on aika hassu. Love u all, bye

7 kommenttia:

  1. Ihana tuo video, niin hyväntuulinen! <3 :D

    VastaaPoista
  2. tosi kiva video :)) <3 ja hiukkasen oon kateellinen tosta sun reissusta :)

    VastaaPoista
  3. Aaaa ihanin video ja ikävä!

    VastaaPoista
  4. ande: kiiits :---)
    Eeeva: haha kiitos! :--D <3
    Kerttuli: hih kiitti! :)
    anonyymi: aww kiitos<3
    aino: kiiiitoos! ja mullaki niin sua<3 onneks nähään pian, have fun in london! :)

    VastaaPoista
  5. Kävin kattomassa ton uusimman Mission Impossible leffan ja se oli kuvattu Dubaissa, niin oli nyt pakko tulla kommentoimaan tänne ku Iikoki on niin kauan hokenu tästä :D Mutta oli kyllä aivan ihana video ja oon ihan sika kade ku pääsitte tonne!! <3 Miia

    VastaaPoista