lauantai 14. tammikuuta 2012

And I need you here with me now

H: Hei, mitä kuuluu? Mulle ihan hyvää. Mikä on sun lempiväri? Mun on punainen.



Onko lomasta oikeeeesti vasta viikko? Tuntuu että oon istunu koulussa jo kuukauden. Mutta tänään mun tajuntaan yhtäkkiä iski, että mulla on oikeasti enää vaan kolme normaalia koulupäivää, how cool is that?! Oikeesti mulla ois viikon verran lisää, mutta lähen keskiviikkona Dubaiin (!!!), joten teen niitä koulutehtäviä sitten vaikka siellä rannalla.. Hehe just joo, mun motivaatio lojuu jossain tuolla lattian rajassa nii tuskin onnistuu :--D Mutta yritetään kuitenkin. Ja mua vähän pelottaa mennä sinne koska mitä siellä voi muka syödä! En uskalla syödä mitään arabialaisia mömmöjä hahah :--D

Heiluvia kuvia jeejee :--D Nyt mun pitäs lähtä vähä penkomaan mun kesävaatelaatikoita ja tsekata löytyykö sieltä mitään järkevää. Ja vois harkita ehkä myös parin koulutehtävän tekemistä.. MOIKKA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti