tiistai 4. lokakuuta 2011

Water for mari and water for elephants

M: Ola! Minä täältä sateisesta metsästä kirjottelen..


Tää on menny näköjään tähän että kerran viikossa tänne kirjotan, katellaan jos tilanne muuttuu tässä :--D
Mulla on kyllä super tylsää. Toista päivää putkeen pyjamassa istuskelen  kotona ja vettä vaan sataa..Töitäkään ei hirveenä näytä olevan niin ihan rennosti näköjään pitää ottaa. Tätä rentoutta aateltiin toteuttaa Sofian ja Ainon kaa menemällä Leville oikeen elämyskylpylään, oi oi. :--) Torstaina kenties.

Niin joo ja Aino heitti mulle tälläsen ihanan kirjan. Sitäkin pääsen nyt tylsyyksissäni alottelemaan. Namii.


On vielä kakstuhatta muutaki kirjaa jotka haluaisin lukea, hihii. Oon vaan niin hidas, varsinki noitten englanninkielisten kanssa :--D Oonko muuten ainoa, joka haluais jo lunta?

Mutta menenpäs vaikka sadetanssimaan.See yaaa! Mari
P.s Mietiskelin vain tässä, että mitenköhän meidän blogiin on päädytty hakusanalla kotitekoinen nuuska...?

5 kommenttia:

  1. Mä ainakin haluisin jo lunta ja ootan joulua jo ihan täpöllä! :D

    VastaaPoista
  2. kotitekoinen nuuska :D:D:D en kestä

    ja just puhuthiin äitin ja johanneksen kanssa lumikaipuusta ja aaaaaa tulispa jo lunta ja ihana talvi joo! <3

    VastaaPoista
  3. kotitekoinen nuuska? heh


    mä odotan edes sitä syksyä saapuvaksi. ajatuksen lumesta oon hylännyt jo aikoja sitten :<

    VastaaPoista
  4. no tuusan nuuskasta tottakai :D ja jooo no ois se lumi ehkä parempi ku vesi vaikka en sitä varsinaisesti ootakkaa :D

    VastaaPoista
  5. ida, jeee talvi-ihmisiä<3 Joulu, ah, en jaksa odottaa!

    aino, hahah niinpä :---D oih!

    Reetta, oooih, kohta se sinnekkin saapuu, i promise :--)

    Sakke, aivan, tottakai :D ja niin on!

    VastaaPoista