tiistai 11. lokakuuta 2011

Proud Carrot Eater

H: Vitsi oon kyllä oikeesti allerginen porkkanalle shhhh.

Okei, mun pitää vissiin ottaa vähän kiinni nuita menneitä tapahtumia! Viime viikolla saksanki yo meni ohi ja sitten koitti vapaus. Viime kesänä innostuin jotenkin kummasti ja mulle tosi epätyypillisesti harry pottereiden lukemistesta, joten mun piti käydä lainaan kirjastosta sitten ne kaks viimestä jotka oli vielä lukematta! Lauantaina heräsin 11sta ja alotin lukeen ja sitte illalla kahdentoista aikaan käänsin kirjasta sen viimeisen eli kuudensadannenyhdeksänkymmenennenjonku sivun :---D Että tosi mielenkiintonen lauantaipäivä oli.

Tänään vähän niinku repäisin, kun menin kampaajalle ja käskin leikata hiukset lyhyemmäksi ja HUI näistä tuli tosi lyhyet, mutta niiiiiin paljo siistimmän näköset kylläkin ku viimeks :--D Se oli ihan järkyttävä se mun hiuspehko...


Iiriksen hienoilla valokuvaustaidoilla yritettiin räpsiä mun uusista kengistäkin kuvia, hahah nauran tuolle yritykselle mutta eiköhän se kenkä siitä jotenkuten näy :--D Ostin ne sieltä Dinskosta sillon yks päivä!

Nyt lähen kohta takas kouluun!
MOI ♥: Heidi

4 kommenttia:

  1. Hihih otsikko c: Ihanat hiukset ja jeeee kuin kivat kengät!

    VastaaPoista
  2. ihanat kengät miks en huomannu ite mitää hienoja ku kävin siellä..... kauniiit te ja irkun jetsetti <3 ;) cute tukkka!-Paukku

    VastaaPoista
  3. ihaanat hiukset!!!=) mitä ihmettä en ees huomannu koulussa niitä:o

    VastaaPoista