sunnuntai 11. syyskuuta 2011

OH, happiness

M: Olin saanu jo aikaa sitten lahjaksi 50e lahjakortin S-ketjun paikkoihin. Olin unohtanu koko jutun, mutta ilokseni löysin sen taas ja päätin käyttää sen kaikkeen turhaan :--)  
Suuntasin siis Prismaan. Ostin taas tällaisen samanlaisen hajuveden. Oli siis ennenki tollanen, joka loppu ja en jaksanu alkaa ettiin mitään uutta :-D Sitten ostin Charlie St.Cloud- leffan, ku  olin niin halunnu aina nähä sen. Sitten katoin sen, hoho. Sitten ostin tollasen mousse scheiben. En tykkää hirveeä, ku se on jotenki kuivaa :-D Mutta ihan jeessiä.


Tänään oon tehny kokonaisen omenapiirakan. Sitte tuli ihanainen ihana nainen Aino tänne vanhempineen kylään. Sinne upposi mun kakku ja nyt hengaillaan ja raahaan ainon kohta tonne kauniiseen syysilmaan.


Tossa jotain niin random kuvia vielä tähän täytteeksi. 
Okei, Aino on nyt niin sekasi tossa vieressä, että eihän tätä kestä Erkkikään. Lähden siis pakooooooooooon! Oikeesti Aino on ihana. Moro :--)
MARI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti