tiistai 16. elokuuta 2011

You've got a knife-throwing kind of love

M:  Long time no see ystävät pienet!


Saatiin nyt vihdoin otettua kiitoskorttikuvat veljen kaa. Ei sekään ku vuoden myöhässä.. :D Lupaan myös postailla vähän siitä reilistä, juu juu! Mulla on vain vähän ongelmia niiden kuvien kaa. Minusta riippumattomia.. ja riippuvaisia. Hehe. Mutta aaaah niitä kuvia vain on niin paljon! Toisaalta nythän mulla ei oo muuta, ku aikaa :-)


Nyt mun mielestä kesä on virallisesti ohi (ainaki täällä lapissa).. Vaikka are paistais niin maa on tosi kylmä. Ekaa kertaa nyt tässä olen pysähtynyt hetkeksi sitten kesäkuun ja voin kertoa, että väsyttää. Tää kesä oli kyllä ehkä yksi parhaista maailmassa, kun ollu niin rentoa kaikkien kavereiden kanssa. On tanssittu ympäriinsä, itketty sohvalla, maattu liikennevaloissa, nukuttu teltassa, nukuttu koulun lattialla, pidetty kriisikokouksia, juostu niin lujaa ku lähtee, naurettu liikaa, vallattu eurooppa, syöty eniten, kerrottu salaisuuksia, suututtu, puhallettu ilmapalloja, otettu paljon valokuvia... Mutta nyt saa nukkua. Se on kivaa. Tai sai silloinki, ei niin paljon vaan.

Oon myös sen verran syksy ihmisiä, että ei haittaa, vaikka illat pimenee ja lapaset ja kaulaliinat tulee kuvioihin. Siitä puheen ollen vois mennä vähän tsekkaan tuota H&M:n syksykuvastoa! Kyllä, olen myöhässä ja kaikki on varmaan jo loppunu.... :-)

8 kommenttia:

  1. Koko postaus täynä aivan ihania kuvia en kestä<3 Ja niinpä maa on kylmä! Huhhuh. Mutta onneksi syksy on kiva ja pimeät illat ja kynttilät<3

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! :) Syksy on mun mielestä kivoin vuodenaika, tykkään sen väreistä ja ihan kaikesta siinä. Sateestakin!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus =) mutta syksy on ihan kakka. masentaa ku illat pimenee ja lämpö lähtee ja ei voi olla pihalla t-paidassa ja (toisilla) oon koulua ja kirjotukset ja kaikki ärsyttävä. ja tulee TALVI

    VastaaPoista
  4. sanni, voi kiitos :-)

    aino, kiitos :) <3 ja niinpä, kynttilät, ah!

    Iida, Kiitos :)) Itekki tykkään syksystä, jotenki niin ihanan rauhottava kesän jälkeen.

    Sakke, kiide, ja ei oo kakka, ku just ihana ku on pimeää ja villapaidat rulettaa :--) koulu ehkä ainoo miinus.. TALVI onki sitte eri asia..

    Reets, :)<3

    VastaaPoista
  5. eiku kyllä se on syvältä.. kylmää ja harmaata, kokoajan sataa vettä ja vesisateella tulee kylmä toisinku kesällä :D

    VastaaPoista
  6. Mari vaan saa kehut kuvista, eikä ikinä muista profitoida (onko se sana)kuvaajaa! :D Mikä niistä kuvist sitte muuten loppujenlopuks pääty kiitoskorttiin?

    VastaaPoista