keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella

H: Tsauuuu! Tänään on vähän viileempi päivä, ja oikeestaan tää on ihan jeeees. Kiva tuuli ja kiva aurinko ja kiva lämpötila. Se säästä.... Mulla on ikävä kaikkia kavereita, miks kaikki on jossain muualla ku Oulussa? Tuun kohta mökkihöperöksi täällä. Ottais kohta puhelimen käteen ja soittais jollekki, mun on pakko saada tehdä jotain muuta ku istua ja lukea. Tai käydä kaupassa. Tai siivota vaatekaappia. Tai kuunnella radiota. Mitä kaikkee teenkään ettei tarttis lukea :---D


Joo, viime viikolla kun Mari oli täällä niin keksittiin taas näitä meidän järkeviä juttuja. Mentiin cittariin ostaan jätskiä, ja tultiinkin sieltä takas kolmen seinäkellon ja muutaman koristepullon kanssa :----D Kun me sitten joskus muutetaan samaan kämppään, niin on meillä sitte ainaki kelloja. En tiiä toimiiko nuo edes, kun en ole kokeillu laittaa niihin vielä patteria..


Sellaista tällä kertaa. Nyt lähden kyllä metsästämään jotain aktiviteettejä, kuolen muuten. Moimoimoimoimoimoi 

2 kommenttia: