perjantai 1. heinäkuuta 2011

Loving life

H: MOI. Tulin kotiin sillon tiistai-iltana, ja nää ensimmäiset päivä kotona on ollu ihan mahtavia :---) Kun tulin kotia, nii tuntu ihan siltä että mulla ois ollu ihan ikävä Oulua. Tosi hassua, koska Oulussa ei nyt oo mitään muuta ikävöitävää ku kaverit ja perhe, mutta siis mulla oli ikävä tätä koko paikkaa :--D Nyt oon sitte tehny kaikkea mahdollista tässä näiden ihanian lämpimien päivien aikana: alennusmyynnit on tsekattu, vesisotaaaaa leikitty, mummolassa vierailtu, rannalla paahduttu,  ja oon varmaan polskinu vedessäkin enemmän ku ikinä. KIVAA.

Huomenna tiedossa muuten paljon kivaa ja jännäää, siitä ehkä lisää sitte myöhemmin ;) Nään ainaki Maria ja muita kavereita, huippua! Maanantaina alkaa semmonen ärsyttävä juttu kun kirjotuksiin lukeminen. Mun on ihan pakko alottaa se, päätin joskus tosi kauan aikaa sitten, että tuona päivänä se alkaa, joten pakko alottaa....... Hyvä ajoitus Heidi, Mariki on viikon Oulussa ja muuuta kivaa. No kyllä aikaa riittää toivottavasti kaikelle :--)


Nyt nukkuun, että jaksan huomenna. Heippaaaa, ootte ihania! 

4 kommenttia:

  1. Ehania kuvia kerrashaan! Katoin jo Facesta tuota hyppykuvaa, siis aivan loistava! Mulla on vähän himottanu että tulisin sinne paria päivää ennen suvareita jos ei nyt sinne leirille mennä, mikä on todennäköisintä ja hengata siellä, mutta en sitte tiä miten kyytiasiat hoituis.

    VastaaPoista
  2. Aivan superhieno kuva toi ku te hypitte vedes!

    VastaaPoista
  3. aino: hiiii kiitos :---D JOO tulet tänne kohta, jeeeeeee!

    myntah: hehee kiitsa! :>

    Sara: kiitos :---)

    VastaaPoista