tiistai 28. kesäkuuta 2011

Saan kääntyä oikealle tältä kaistalta

M: Tiedättekö, oon tosi hermostunu. Mulla on huomenna teoriakoe ja oon ihan paineissa kyllä. Asiaa helpottamaan oon hukannu ne tunnukset millä pääsee netissä harjottelemaan niitä tehtäviä. Hyvä minä :--) Kävin tänään sitten harjottelemassa vähän autokoululla niitä ja menihän se koe läpiki pari kertaa (sitten, ku olin oppinu kysymykset ulkoa..noei.) Toivotaan nyt parasta kuitenki.

Heidi lähti siis tänään ja nyt taas muutama päivä kotona, ennen ku mulla tulee lähtö. Näinä päivinä pitäis saada pakattua laukut kuukaudeksi. Onneksi tykkään pakkaamisesta jonku verran. Se on sellasta lähtöfiilistelyä! Laukkujen purkaminen onkin sitten toinen juttu, tuossa tuo edellisen reissun laukku vielä lattialla lojuu lähes koskemattomana..


Kuvat on Ainon mulle tuomista pienistä tuliaisista jenkkilästä :--) Tuo punainen on sellanne pikkuinen söpö survival kit joka sisältää tollasia siistejä laastareita! Tuo musta on magneetti. Suloinen seki, vai mitä? Sain myös hameen ja lautasen ja voi tykkään.

Nyt vähän lukemaan tuota kirjaa, jos siitä jotain apua vaikka olis. Ootte kivoja, mo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti