keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

ONNEA MARI 18

H: Heipppa kaikki! Taas on aikaa vierähtäny ja nyt oon, lopullisesti tullu kotia JES. Tai siis lähen taas kohta ehkä, mutta koneeton elämäni on loppunut ja äskön loppui mun kesän viimenen leiri. Huhuh oon niin väsyny! Onneks nyt vihdoin kotona, ihanaaa! Kuvia on tullu otettua paaaaaljon ja monesta eri asiasta, ja kun tuossa laskeskeltiin Marin kanssa, niin meillä ois asiaa teille ainakin viiden postauksen verran hehe :--D


Olin joo lasten musiikkileirillä isosena ja oli ihan huippua, kun oli niin kivat isoskaverit siellä. Raskastahan se oli välillä mutta kyllä siitä selvittiiiin! Tehtiin myös jostain ihme kutistusmuovista tommosia sairaan siistejä avaimenperiä oi että!


Ja tänään oli sitten isompien musiikkileirin päätöspäivä, ja Marikin oli sitte siellä isostelemassa mun kanssa ja oli niin kivaa! Marilla on tänään kans synttärit ONNEA IHANUUS Tämmöstä tänään, nyt meen nukkumaan ja nukun ainaki 24 tuntia. Heippppaaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti