tiistai 14. kesäkuuta 2011

Behind the sea

M: Tein hienon päätöksen. Lykin vähän mun ajokortin saantia syksymmälle ja menen hyvällä omalla tunnolla kalajoelle ja olen siellä vaikka juhannukseen asti jos huvittaa (tosin en varmaan oo) stressaamatta autokoulusta ja siitä, kuinka ois miltei mahdotonta ehtiä suorittaa kaikki loput ajotunnit, inssit, teoriat ja muut kolmessa päivässä.. En muutenkaan tekis sillä ajokortilla yhtään mitään reilillä :--) Jee.

Eilen kuitenkin vein tuota ajokorttiasiaa eteenpäin käväisemällä passikuvissa. Vähän nauratti, kun sain lopputuloksen kätösiini. Ei paljoa oo maailma mua kolhinu vuoden aikana, ku just saman näkönen, kun viimeksi otettu passikuva. Oikeen puolimmainen on siis tää uusi.. (kiva ku otin huivin pois päästä, nii mun hiukset jäi tolleen jees kivasti..)


Eilen oli muutenkin ihan super kiva päivä! Hengattiin vähän tyttöjen kanssa, käytiin testaamassa Muonion uutta Koti Pizzaa (maailman parasta, vaikka jouduttiinki oottaan miedän pitsoja varmaan viiskytseitsemän tuntia..) Edullisuuden vuoksi tietenki haettiin juomat marketista ja riennettiin pihalle syömään ja juomaan nää. Voin kertoa, että maistu.

Saatiin kunniatehtävä myös toimia tiukkana raatina, tärkeä tehtävä, tärkeä tehtävä..siitä kuvaa myöhemmin ;)


Mutta jooo, oon niin rakastunut tähän kesään ja onko tää vielä alkanukkaan! Tämä olo, kun tuntuu, ettei mitään huolia ja saa vain tehdä mitä haluaa, lueskella, makoilla, mököillä, hengailla. Keksittekö mitään parempaa tän maan päällä? En minä ainakaan.

Nyt lähden taas tuonne ihmeelliseen maailmaan. Siellä paistaa aurinko

4 kommenttia:

  1. en miekään keksi!

    ainiin unohin, että sullahan on reili ja kaikki olis melkein heti inssin jälkeen, niin eihän siinä ees olis hirveästi järkeä, joten hyvä päätös tuo siirtäminen :)

    voi hauska raatimme!

    VastaaPoista
  2. HIENO PÄÄTÖS. Minunki pitäis tehä hieno päätös että milloin sen ajokortin alottaisin. Yhyy en halua. Rikon kaiken.

    Ja olet niin söpö niin passikuvissa vanhoissa kuin uusissa ja huivi päässäsi muikea <3 Ikävä! Mulle on tullu ihan mieletön ikävä sinua ko nämä kaikki on täällä. Aina välillä tulee semmonen Mari-aalto ja sitte vaan ihan hiljaa kuiskaan ja äiti vaan kuulee ko sanon että "Mulla on ikävä Maria." MUTTA KOHTA NÄHHÄÄN <3

    Ja reilireili oletkos Sofian kanssa keskustellut juttujen ostosta ja muista asioista niin kipeistä ja vaikeista jotka eivät ole kipeitä ollenkhaan!!

    VastaaPoista
  3. Vauu oot nätti =)) etkö aijo kalajoella olla juhannusta ?

    VastaaPoista
  4. voi ootte ihania tytöt<3

    anonyymi: voi kiitos :--) eiku muoniossa tällä kertaa :P

    VastaaPoista