torstai 19. toukokuuta 2011

When the road is though, stop and have a break

H: Kellä alkoi viikonloppu? No mulla! Jee, hauskaa, kerranki meidän koululaiset saa vapaapäivän eikä kukaan muu hähäähä yleensä on aivan toisinpäin :--D Tänään satoi vettä ihan kaatamalla ja mää olin tietenkin pyörällä koulussa.. Oottelin sitten sateen loppumista koululla ja pyöräilin sitte ihanassa raikkaassa ilmassa kotiiin. Keksittiin mennä pelaan vielä vähän futistakin tonne kentälle, kun sade oli loppunut hehhehe oli rentoo!


Mun viikonloppusuunnitelmat on iihan auki! Ärsyttävää. Tytöt yritti houkutella mua AC Oulun peliin, jonne tulee oululaisleijonat vierailulle uujee, esim. Mikael Granlund :---D Mutta en tiiä vielä meenkö mukaan, mun lompakkokin on karkuteillä Muoniossa, kun Mari otti sen vahingossa mukaan..

Hyvää melkein viikonloppua kaikille ;)

3 kommenttia:

  1. MENET SINNE KATTOMHAAN MIKAELIA OIJOI. Ja rakastan sitä paria tuntia satheen jälkheen, lemppari<3

    Ps tuo banneri on kivin ja Marille terkkuja vaan etten pysty lopettaa Skinny Loven kuuntelemista.

    VastaaPoista
  2. ainoelina: hoho sulla eri profiili :--D EN MENEKÄÄN kattomaan :( joo munki lemppari<3 kIITOS tykkään kovin itsekin bannerista hehe terkut marille joo

    VastaaPoista
  3. ihanat noi kengät tossa ekassa kuvassa!! :)

    VastaaPoista