tiistai 17. toukokuuta 2011

I'm living like it's Sunday everyday

H: Ette voi edes arvata kuinka monta koulupäivää mulla on enää jäljellä: tasan kolme normaalia päivää, ja sitten vaan helppoja koepäiviä! Pääsen itse asiassa viikkoa aikasemmin lomalle kuin luulin, koska mulla on niin vähän kokeita tässä jaksossa JIPIII. Sitten lähen viikoks Muonioon Marin luokse ja juhlimaan sen lakkiaisia kans, kuinka kivaaaa. Ja niistä puheenollen... en ole löytäny mekkoa vieläkään, dääm! Sitten tossa eilen yhtäkkiä tajusin, että munhan pitää ostaa myös lahja Marille, en ollu edes ajatellut mokomaa asiaa... no nyt on ainakin yks idea taskussa ;--)


Kulutin muka jo Paradise Oskarin laulut, mitä tuo oikein tekeeeeee ärsyttävä Spotify. Voi ne laulut on niin kivaa kesärallattelua(?) :----D Ihan sama, vaikka se sais muiden mielestä painua mummolaan, minä ja Mari rakastuttiin siihen jo hahaaa
When I'm living like it's Sunday everyday
And other people laugh at me for living life this way
They say you won't get anywhere at all
Living like it's Sunday everyday

Ainiin, mekon löytämättömyyden lisäksi en saa ikinä aikaseksi varata kampaamoaikaa! Tää mun pehko on aika kriittisessä tilassa, en edes eteeni nää oikeesti :--D Huomenna marssin sinne kampaajalle, kunniasanalla!


What, mulla on pisamiaaaa? Okei tykkään niistä. Olipa random teksti. Heippa

2 kommenttia:

  1. Olet söpöin pisaminesi<3 Ei tuo ole sano. EN OSAA.

    Ihan hurjaa että noin vähän vaan koulu enhään, sinä onnekas!

    VastaaPoista