keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Broken hearts become brand new

M: Älkää toki häiriintykö tulevan postauksen kuvien randomisuudesta...(?) Kuitenkin, olen maailman parhaalla tuulella. Kaikki vaan tuntuu niin hirveen kivalta (vaikka ei paista ees aurinko)!! Eka ajotunti on nyt takana ja meni tosi toivotusti! Vaan kerran sammu auto, ihan lopussa. Päästiin jo ihan liikenteenkin sekaan ja yllätin kyllä itseni :D Luulin aina, että se on ihan hirveän vaikeaa.


Pilvet liikkuu minä en. Täältä.


Heidiä kohtaan ei taas tarvi kauaa tuntea ikävää, kun huomenna nähään! Mennään vähän isosten hommiin yhdessä. Just niin ihan sika kivaaaaaaaaaaaaaaa.

Tänä iltana vielä lätkää ja karkkia! Ps. Kiitti vaan VR kun niitä hintoja kai alensitte, just kivoja ootte, mutta oisitte ne aikataulut voinu pitää sellasenaan. Tämä tyttö istuu huomenna yli neljä tuntia rovaniemen juna-asemalla ootellen junaa Ouluun. Tekemis ehdotuksia...?

3 kommenttia:

  1. osta ristikkolehti. Vau, vähän olet hyvä! Mulla oli ekan ajotunnin jälkeen sellanen olo että o'ou.....

    VastaaPoista
  2. 4 tuntia!! oho, noh osta karkkia ja lue vaikka jotain kivaa kirjaa. oon superiloinen tuosta autokoulusta:---)

    VastaaPoista
  3. Ei mun tarvinukkaan oottaa :--) ja niinpä autokoulu, uijui

    VastaaPoista