keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Lupaus uskoa tulevaisuuteen

   

           M: Tehtiin eilen Idan kanssa tuollainen video kuvikseen. Näitä viimesiä jääneitä kursseja he he.


On tosi ankeaa, kun huominen tulee ja pitääkin yhtäkkiä mennä kouluun. Käväsen tekemässä bilsan kokeen joka on roikkunut jo reilun vuoden. No onpahan sekin kohta ohi, enää sitä ei voi lykätä. Toivotaan että neljäs kerta toden sanoo :--D


Muuten elämä näyttäytyy aika rentona. Pelottaa kylläkin maanantaina alkava autokoulu ehkä maailman eniten. Kerran mää oon peruutellut tossa meidän pihalla, mutta siinä se. Oon aika varma että mulla tulee pienoisia ongelmia sen auton kanssa. Apuaaaaa. Toisenlaista reissua myös pukkaa varmaan sitten torstaina, siitä myöhemmin lisää :--) Ihania päiviä sinne kaikkialle, kohta se kesä tulleepi!

8 kommenttia:

  1. Eikä aivan upea video, meni kylmät värheet ja huu tosi ihana vaan! Ja rakastan sinua asua tuossa!

    AUTOKOULU HUI. Minunki pitäis muka alottaa ko tulen takas täältä, taino sitte syksyllä, mutta hurja hui. Hyvin se menee kuitenki! Kohta ajelet ko pro!

    VastaaPoista
  2. siisti video! ja kädet ristissä ollaan että koe menee läpi:) huhu oon pikkusen kateellinen ku autokoulu alkaa, alkaispa jo mullaki lol!

    VastaaPoista
  3. ihan älyttömän kiva video, lisää tommosia :)!

    VastaaPoista
  4. oon ihan sanaton, vau. ü
    siunausta ja tsemppiä eloon ja oloon. kaikki menee varmasti hyvin!
    -jaana-

    VastaaPoista
  5. aino, kiitos :) kohta en ajele ku pro, voin kertoo, mutta it's ok kyllä mää sen joskus saan ehkä

    Artturi: kiitsa, ja meni läpi =) joo saisit ilomielin mennä mun puolesta, yy

    Veera, voi kiitos. saa nähä, ehkä tuleeki :D

    JT, thaaanks :3

    jaana, voi kiitos, ihana :--)

    VastaaPoista
  6. oijoi iha huippu video =) ja autokouluun voisin minäki iha mielellää mennä vaikka sitte sun puolesta, pääsis jo ajeleee!

    VastaaPoista
  7. kiitoss(= joo menkää menkää menkää mua hirvittää

    VastaaPoista