torstai 21. huhtikuuta 2011

Let's wake up those who are asleep

 H: Ihana elämä. Oon niin kiitollinen ja onnellinen kaikesta, siitä miten mulla on kaikkea mitä tarvitsen. Perhe, maailman parhaat ystävät, oon terve. Nytkin kun olen täällä yksin kotona, saan seuraa mun ihanista ystävistä ja isovanhemmatkin jaksaa soittaa joka päivä että olenhan kunnossa ja kaikki okei. Ensin ajattelin, että voi kuinka tyhmää, osaanhan itsekin eikö ne tajua, mutta nehän on vaan huolissaan.


Se että musta ollaan huolissaan, kertoo siitä, että musta välitetään. Siitä, että musta välitetään just tällaisena kun oon. Siitä, että mun ei tarvi muuttua miksikään. Onneks oon tajunnu tän jo tässä vähän aikaa sitten, ja oon alkanut elää sen mukaisesti. Mitä väliä mitä muut ajattelee musta? Oon onnellinen siitä, että voin nauraa itselleni ja katsoa peilistä hymyilevää tyttöä. Huonojakin päiviä kuitenkin tulee joskus ja ne on aika vitsin ärsyttäviä. Elämä on.



Nyt mulla on taas hyvä päivä. Tässä kohta lähden juhlimaan vähän Papan synttäreitä, kivaaa. Ja tänään alkaa lomakin, ihan parasta! Eilen mun kaverit oli tehny yhden listan, ja sain sen käsiini tänään. Siitä lisää  myöhemmin, se on niin hyvä keksintö! Nyt lista mukana ja hymy huulilla lomaa viettämään :---)

 Muistakaa..


...♥YOU ARE PERFECT JUST THE WAY YOU ARE

13 kommenttia:

  1. Tosi nätisti kirjotettu postaus ja aivan upeita kuvia :) Teidän blogi on ihan mahtava!

    VastaaPoista
  2. aivan ihania kuvia!
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Teidät on haastettu! Käykääpä kattelemassa meijän blogista :-)

    VastaaPoista
  4. ääks ihana postaus ja kuvatki aivan upeita! Hyvää syntymäpäivää pappa :-D

    VastaaPoista
  5. Apua miten upea postaus, meni melkein kylmät värheet. Olet Heidi ihana ja todellakin sinua rakastethaan just tuommosena <3

    VastaaPoista
  6. Artturi: Eikö hehe, kiitsa!

    Juuli: Et usko miten ihana on kuulla positiivistä palautetta, kiitos hirveesti!<3

    Eeeva: Kiitos :>

    mari: Kiiitsaa :---)

    EevaP: Okei jee, katsotaampas! :--D

    Ida: Voi kiitos paljon! Hehe hyvä syntymäpäivä oli :-D

    Reetta: Aw kiitsa!

    aino: Kiitos rakas ainoseni<3

    VastaaPoista
  7. Heidi aivan upeita kuvia! oot tosi nätti :))

    VastaaPoista