lauantai 9. huhtikuuta 2011

Give me wings

H: TÄÄLLÄ KIRJOITTELEE NYT AJOKORTIN OMISTAVA HEIDI. Jes. Ihana viikonloppu muutenki oon taas vapaa kaikesta. Välillä vaan istun ja katselen ympärille, että mitähän sitä keksis. Tänään myös siivosin ihan ahkerana ja koko ajan oli semmonen olo, että siivosin vain vältelläkseni kokeeseen lukemista :--D mutta ei tällä kertaa!

Tänään iltapäivästä ajelin sitten kaverin luo ja meillä oli kivaaaaa ja Tarja opetti meitä vähän skeittaamaan ;) ja mää osasin jeee! Ainakin omasta mielestäni..

Tagen kengät

Tällä viikolla on tullu myös käytyä Hulluilla Päivillä vaikka ne on musta ihan tyhmä idea. Ostin silti haamumunkkeja ja karkkia hehee. Perjantaina olin ihan paineessa tosiaan siitä inssistä, mutta se meni onneks hyvin ja mun iloa ei sitten mikään voinut estää perjantaina!


Huomenna käyn hakemassa mummulasta mulle pyörän, että saan taas alkaa ajelemaan sillä kouluun. Mun oma rakas punainen joponi varastettiin nimittäin viime syksynä yhyyy. Onneks mummu sentään lupas lahjoittaa mulle sen ihan upouuden pyörän jeeee! Ja luvassa huomenna myös laiskottelua ;--)

♥:Heidi

4 kommenttia:

  1. Jejejejejeee ajorkortti! Okei olen tästä jo iloinnu naamakirjassa. Aja tänne okei. Ja vähän siistejä nuo skeittauskuvat, näytät kunnon prolta! Hahah :---) Ja jee jopoille ja kaikenlaisille pyörille<3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! JA ONNEA AJOKORTISTA! vrumm vrumm sanoo Heidi

    VastaaPoista
  3. mitäs kakkaa, miks tuohon tuli pieti? :DDDd hahahahah tämä on kai sen google tilissä heehahhaha oikeasti olen siis IDA voi että kun naurattaa hihihaehea...

    VastaaPoista
  4. aino: Okei voisin kyllä ajaa. Parin viikon päästä kun saan sen oikeen kortin :--D MÄHÄN OLEN PRO

    Ida: hassu, aattelinki että ei pieti kommentois "ihania kuvia" :D kiiiitos!

    VastaaPoista