lauantai 16. huhtikuuta 2011

City on our knees

H: Tällä hetkellä oon vähä alamaissa, kun ei kauheesti innosta muiden milanohehkutukset, mutta ehkä se tästä! Tänään aamulla käytiin kaupassa ostamassa mulle vähän viikoksi ruokaa ja löysin ehkä maailman täydellisimmän takin! Sitä oikeaa olenkin odottanu kauan, mutta mulla ei ollut rahaa ja äiti ei suostunut ostaaan YYY ITKEN VERTA. Voi ihana adidaksen takki, taistelen vielä saadakseni sinut!

No kuitenkin, tänään kauppareissun jälkeen hengattiinkin sitte melkeimpä koko päivä rampeilla ja siinä lähiympäristössä. Oli tosi hubaa katsella kaikkia taitavia skeittaajia, oishan se siisti osata itekin. Pelattiin sitte kans futista ja leikittiin jotain sekoa leikkiä ja hengattiin hesessä. Ja tuossa viimesessä kuvassa näkyy muuten mun uudet farkkuleggarit, jotka iiris lahjotti mulle kun ne oli sille liian isot, tykkään ihan :>

Tossa yks päivä käytii Antsun kanssa vähän ajelulla Eevalla, kerron siitä ihan vain sen takia että tykkäsin paljon mun sen kertasesta asusta, joten voisin lätkästä siitä tähän kuvan :---)


Ostettiin Marin kaa viimeks kun se oli Oulussa, niin molemmat tommoset kivat housuliinit HMstä ja rakastan niitä! Ja kengätkin pääsivät ekaa kertaa käyttöön, ne on lontoosta jostain random kaupasta hheh. Huomatkaa auton avaimet.......

Nyt tuntuu siltä että nukahdan pystyyn, vaikka kello on vasta 21.21. Voi ehkä johtua tuosta kokopäiväsestä ulkona palloilusta, mutta ei se haittaa, oli niin kivaa :--) Saatan vielä joutua(päästä) keskellä yötä lähtemään viemään porukoita sinne lentokentälle. Onneks tomorrow everything is alright

Nyt nuks, moi kivat.

6 kommenttia:

  1. aijai että oli siisti päivä! ja arvaa oonko vähän kade ku sullon nuo avaimet! :---D

    VastaaPoista
  2. näyttääpä hauskalta ! (---: paljonko noi siniset housut muuten makso?

    VastaaPoista
  3. Artturi: niin oliki jejejejee! oot..... :p
    Anon: hihii! ne tais maksaa 20e! :>

    VastaaPoista
  4. oijoi heidi coolina avaimet kädessä, miten hurjaa :----D ja nuo housut on aivan rakkaudet, aaaa olet niin söpö! ja eihän se ole ko alkaa opettelemhaan skeittausta ;)

    VastaaPoista
  5. aino: aivan tosi coolina ;) hihi kiitos, olet itsekkin kovin. ehkä mun tosiaan pitäis opetella.......ensin tarvisin laudan :D

    VastaaPoista