sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Yksi kulkijapoika on nähnyt sen

H: Mulla on ollut tänään ihana päivä! Kummit ja isovanhemmat ja pari serkkua tuli meille juhlistamaan mun 18-vuotissynttäreitä vähän etukäteen. Äiti oli kattanu pöydänki oikein hienosti ja leiponu ison iiiiihanan kakun, joka oli tosi hyvää. Jotenkin tuntui vähän spesiaalilta nämä synttärit sitten :) En oo kyllä varmaan viiteen vuoteen synttäreitä edes viettänyt niin oli nyt tosi kiva näin juhlien merkeissä nähdä sukulaisia! Kahvipöydässä juteltiin kuinka facebook on tyhmä paikka he he. En osallistunut tuohon keskusteluun :--D Tässä muutamia kuvia, en osaa selittää, kuvat kertovat varmasti enemmän :> (ps. ignooratkaa mun kuollut silmä)
Sain aivan ihanan rannekorun kummeiltani! Aaaaa rakastan tuota niin paljon! Tuohon voi sitten ostaa aina lisää nuita roikkuvia jutskia hiii  




Viimesessä kuvassa myös systeri Iiris :-----) Ja huomenna JOTAIN NIIN PARASTA! Lähden Muonioooooooooon jeeeeeeeeeeeee! Itse asiassa mun porukat ei ole antanu VIELÄ lupaa, mutta oon sanonut niille, että vaikka karkaan, että ne saa sitten varautua siihenkin vaihtoehtoon :--D Ihanaa, mulla onkin ikävä jo Maria! Eniten odotan kyllä sitä, että mennään laskemaan pulkkamäkeä Oloksen laskettelurinteisiin jeeee! Se on kuulemma kuolema. Uskallankohan edes :--D No se nähdään sitten. Aaaaa jeee oon niin fiiliksissä! Nyt meen syömään lisää kakkua omnomnomn, heippa

3 kommenttia:

  1. Aaaa olet sopoin <3 Ihan hurjaa etta me olhaan kohta oikeasti 18! Pitaisko alkaa vastuulliseksi aikuseksi.

    Ihanin paita! Voisit vahan esitella kaikkia Lontoon ostoksia! Ja sano terveisia Muoniolle <3

    VastaaPoista
  2. ihana bambiprintti ja ihanat ruusut ja voi oot niin kovin kaunis.

    on ihan kivaa olla 18 :----)

    VastaaPoista
  3. aino: hii niimpä, sinä tänään ja minä huomenna jaiks! <3 Voisinhan mää ehkä vähän esitellä niitä Lontoon ostoksia!

    Reetta: Kiitos paljoooon! Ja itse oot kaunis! :)

    VastaaPoista