lauantai 5. maaliskuuta 2011

THIS AIN'T GOODBYE

M: Soitinpas tänään pianoa pitkästäaikaa! Eihän siitä mitään tullut tietenkään ja luovutin ja ärsysin taas sitä päätöstä minkä tein joskus muinoin tuonki harrastuksen kanssa. Blaa. Aina sitä sulle koitetaan sanoa, että älä nyt lopeta sitä ja tätä, vanhempana sitten kadut ja sitte ei uskota ja miten onkaan asiat viiden vuoden päästä. Joskus kandis kuunnella äitiä ja isää ja siskoa ja veljeä ja koiraa.



















Ihmisillä alkaa taas siellä ja täällä hiihtoloma! Mullehan se ei periaatteessa tarkota mitään, ellei nyt töistä tuu vaikka puhelua, mutta ei näköjään sitäkään. Ehkä oon nyt sitte yhtä salamyhkänen kuin Heidi ja sanon, että jos kaikki menee hyvin niin mullekki tulee joku aivan mahtis kiva "hiihtoloma"......! Ja niin, taas mää oon kipeä. Parempi ois parantua ennen sitä ehkä- juttua.






















Nytpäs minä saan puhua ihanaisen Ainon kanssa Skypessä pitkästä aikaa ja se vilkuttelee tuolta USAsta ja olen onnnnnellinen! jjee.

3 kommenttia:

  1. oi ihana piano-kuva mari! onnellisuus on parsa

    VastaaPoista
  2. kiitos reets :--) niin on!(nellista)

    VastaaPoista
  3. Hei kommentoin tähän viimeinki! Hiihtoloma ja minä meen disneylandiin. Te Suomessa katotte revontulia JEEE. Ja niinpä mietin just joku pari päivää sitte pianoa ja kuinka voisin olla hyvä jos en olis lopettanu tunteja joskus vuonna munamies.

    VastaaPoista