lauantai 12. maaliskuuta 2011

I like the summer breeze on my skin

H: Minä täällä taas linjoilla. Linjoillapa just joopajoo. Palailin kotiin Muoniosta torstaina ja olin ahdistunut perjantain teoriakokeesta, mutta hyvin se meni ja pääsin läpi hurraaaa! Torstaina porukat lähti kans lomaileen, joten pidettiin serkkujen kanssa tyttöjen ilta, kokattiin hyväää ruokaa, katottiin leffaa ja oi että oli ihanaa! 
Tänään olen vain laskenut matikkaa ja oon tosi ylpeä itsestäni että olen saanut jotain järkevää aikaseksi! Eilen kuuntelin kaikki viime kesän laulut läpi ja voi että tuli ikävä kesää. Ei sillä, ettei mulla ois aikasemmin ollut sitä ikävä, mutta nyt oikein sydän halkesi kun muistelin. Haluan kesän heti just nyt tänne! Mutta oikeasti sinne on enää ihan vähän aikaa vain. Jaksan kyllä odottaa....... Löysin muuten myös siskon kaapista mun hukassa olleen Lenan levyn ja mun huone heräsi heti eloon talven kylmyydestä :--D

Aurinkokin paistoi niin ihanasti ikkunasta. JEEEE kyllä se kevät sieltä tulee. Hoenko tuota koko ajan? Olenpa tyhmä. Nyt menen lukeen lisää matikkaa, jee.

ps. Kommentoikaahan postauksiamme koska meille Marin kanssa tulee siitä niiiiin hyvä mieli, että ette edes tiedä :--)

5 kommenttia:

  1. tykkään tästä blogista ihan hirmusesti ja kuvista ja teiän kirjotustyylistä :3 oon vaan tosi laiska kommentoija mutta mä luen aina kaikki postaukset (: ♥

    VastaaPoista
  2. Mie just viime viikonloppuna puhuin tuosta Lenasta parin saksalaisen pojan kanssa ja muistelin sinua <3 Ne ei muuten tykkää siitä yhthään, haha. Ja aaa, tännekki tulee kevät pikkuhiljaa ja tuo sade vois loppua.

    VastaaPoista
  3. JEE kevät tulee ihan pian ja ens viikollekki on luvattu pelkkää aurinkoa! ihanaa!♥ oi tiejän blogi on ihana, mutta ei tuu aina kommentoitua vaikka haluaiski. aina kuitenki luen kaikki postaukset! :)

    VastaaPoista
  4. sini: kiitos hirveesti, ihana että tykkäät♥

    aino: oivoi pojat. muistan kun tanssin teille sen tanssin siihen satelliteen hihi:--D

    Iina: JEE kiitsa ihana♥

    VastaaPoista
  5. Omituista, miten päädyn ihan vahingossa blogiin, jossa mainitaan samalla sivulla sekä Muonio että Oulu :---D (oon kotosin noilta seuduilta, joskaan en ihan Muoniosta, ja asun nyt Oulussa). Ihana ja energinen blogi, nakkaan lukulistalle :)

    VastaaPoista