torstai 20. tammikuuta 2011

Honey you are the sea

M: Moi! Arvatkaa mitä tai älkää arvatko, ku kerron. Värjättiin Idan kanssa eilen illalla mun hiukset. Väri oli muka tumma kullanruskea, mutta olihan se arvattavissa, että kun mulla on jo valmiiksi näin tummat hiukset ja mitä lie värejä vielä täällä alla niin eihän se kullanruskea peittoa mun tummanruskeita hiuksiani. Väri näytti lähinnä tummanpunaruskealta jos joltain :--D Mutta en valita. Ida myös katkoi vähän latvoja ja se onkin lähes ainut ero, minkä näistä ennen-jälkeen kuvasta voi havaita jos sitäkään, haha.

















Ei oltu kuitenkaan tuonkaan jälkeen leikitty tarpeeksi mun hiuksilla. Katsokaas vaan, Ida teki mun päähän jotain tosi siistiä!  

Samalla, kun Ida väkersi hiuksieni kanssa niin kokeilin tällaista juttua kynsiini. Eli sanomalehdistä revin palasia ja niitä sitten kiinnittelin kynsiin ja liisteriä päälle (ei oikeasti liisteriä..) Voin kertoa vaikka jossain postauksessa tarkemmin, jos joku haluaa kokeilla kans. :--) Olihan se yhtä sotkemista ja odotukset olikin vähän eriä mitä siitä sitten tuli, mutta enköhän anna näiden ainakin tämän päivän olla ja vaikka kokeilla myöhemmin uudestaan jos vaikka onnistuisi paremmin. Mutta ideana mun mielestä tosi kiva.

























                                                                                                                                                                  
                                                                                                                  Isä sanoikin, että pitää muistaa ottaa pois ennen ylioppilaskirjoituksia, ettei mua aleta syyttää lunntaamisesta 
siellä. Ties mitä salaviestejä oon piilotellut näihin :--D Hehe.
Niin ja yksi kysymys. Näkyykö teillä tuo banneri normaalina vai meneekö se vähän yli tuolta oikeasta laidasta?


Nyt pitäis saada pakattua sillä Oulu odottaa jo!  
Ps. NÄIN AURINGON ENSIMMÄISTÄ KERTAA! Tai toista. Se on ihanin tunne ikinä pitkän kaamoksen jälkeen.

7 kommenttia:

  1. sulla on niiiin ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Järkytyin sinun hiuksien superuudesta taas. Superuudesta. Olet kauhnein <3 Ja tuo kynsijuttu! Olen halunnu koittaa sitä mutta en ole saanu aikaseksi. Jotku on vähän saamattomimpia ko toiset. Haluan pitkät hiukseni takaaaas </3

    VastaaPoista
  3. Milla: Kiitos :---)

    aino: superuudestamattomuudestaansakkaankohan. olet super.

    VastaaPoista
  4. Onko sulla aina noin suorat hiukset?? Ihkut.
    Ja tuo rusetti systeemi oli ihan SUPERHIENO.

    VastaaPoista
  5. Unelma tuo rusetti, ihanatihanat hiukset!

    VastaaPoista
  6. hei sulla on ehkä ihanimmat hiukset mitä oon nähny♥! ja siistit nuo kynnet. :) menee tuo banneri vähä yli tuolta reunasta

    VastaaPoista
  7. Tiia: En mie tiiä ne aina joskus on tollaset ja joskus ei, he he. Kiitsaaa

    Eeva: Hehe kiitos!

    Iina: Kiitos :> Oi että pitää sitte jotenki yrittää muuttaa se, ku ärsyttävästi joillaki koneilla näköjään menee ja meillä sitte taas ei. höö

    VastaaPoista